söndag 16 september 2007

1.
2.
3.
4.


.: Skolfoto-outfits!

Grabbade tag i lite kläder som hastigast och tog kort. Vet inte riktigt ens om det är något av detta jag vill ha på mig på skolfotot, men ni kanske kan hjälpa mig att välja? :) Har samma jeans på alla kort, de byts eventuellt ut; beroende på vad jag ska ha på mig. Blev bara smidigast att fota med samma jeans och slippa byta :) Rösta!
1an består av en finstickad, vit kofta med snörning i livet.
2an består av en jeansklänning med volanger och knappar vid bysten.
3an består av ett randigt linne i vitt och korall, med volang-detaljer.
4an består av en rutig jacka med frya stora knappar. Omlott.
Yes, nu är det bara att lägga åsikter i kommentar-korgen! Själv är jag nog mest inne på 2an, jeansklänningen, men det kan ju ändras ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jahaaaa nu kan jag kommentera, trodde man behövde ha googlekonto, men man kunde ju ändra:P ettan eller fyran !

Anonym sa...

Jag tycker....jeans klänningen! eftersom jag är kär i den xD