måndag 17 september 2007




. : Aerobics

är en kul grej, tycker jag :) Det är liksom någon sorts blandning av gympa och lite dans. Det gillar vi!

Ska nu lägga mig i sängen och läsa, sen sätter jag nog på en skiva och somnar. Det är skönt!

Imorgon blir det två skolfoton till, ett med elevstödjarna och ett med ny generation. Jag och tre andra från min engelskagrupp ska också träffa en rektor från England och berätta lite om våra "annorlunda onsdagar", att vi har profiler på skolan m.m. Det är lite spännande, jag är inte speciellt duktigt på att prata engelska inför eller med folk, för sig själv låter det ju alltid bra. Men det går säkert bra, vi fyra elever får väl stötta och hjälpa varandra :) Så det blir många tider att hålla ordning på imorgon, när jag ska va på vilket ställe. Det löser sig säkert!

Hoppas att er dag varit okej, eller ja, kanske till och med riktigt bra.

Sov gott! :.

Inga kommentarer: