onsdag 26 september 2007

.: Det är många gamlingar med på passet på onsdagar. Det är ganska kul att kolla på dem när de tränar, de är så söta! Haha. Vissa hänger inte alls med, vissa gör allt i väldig otakt, och andra är bara ... allmänt roliga. Kul att se att pensinärer vill hålla sig friska!
Fullkornsmakaroner med köttfärssås och sallad är en klassiker, alltid gott som middag. Speciellt när man är tom i kroppen efter att ha tränat.
Imorgon blir en ganska intensiv, men kort dag i skolan. Funderar på att gå till friskis och gyma; de har gratisvecka denna vecka eftersom att det är hälsovecka. Sen ska jag hem och äta, plugga lite, och på kvällen har jag kör, efter det drar tjejkvällen igång. Jag längtar, det ska bli roligt! Kul när man är lite ledare med, och får vara med och planera :)
Nej, nu ska jag ta ut turbanen jag har i huvudet, av en handduk alltså, sen ska jag borsta tänderna och mysa ner mig antingen i soffan och kolla på tv, eller i sängen och läsa. Vi får se!
Sov gott! :.

Inga kommentarer: