tisdag 18 september 2007

.: Har ni lämnat mig?
Kan ju säga att jag inte fått så mycket som en kommentar sen ettpar dagar tillbaka. Var är ni? Hade fler läsare än mig själv när jag hade min förra blogg, men har ni slutat läsa? Poor me!
Har kollat lite på idol, har länge funderat på att söka. Skulle va kul, faktiskt! ;P
Ska lägga mig och läsa igen (: Det är hög myshetsfaktor!
Och jag kan ju säga att jag hatar sjukdomen anorexia, förstår inte varför den ska finnas och tycker så synd om de som drabbas, och du, jag tänker på dig! <3 Du kommer klara det, jag tror verkligen det! Kämpa! Jag och massa andra står bakom dig och tror på dig! :)
Nej, nu får ni sova så gott och ha en skön onsdag imorgon! Bless! :.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh vad bra. Har du lust att bara ta kort på allt sammans? så jag kan se om det är rätt sorts grejer :D jättebra tack!