söndag 16 september 2007

.: God morgon!

Jag har sovit väldigt gott i natt, måste jag säga! Tror jag somnade ganska fort efter att ha läst en stund, jag kan inte minnas att jag låg och vred mig i alla fall. Sov när mamma och pappa kom hem från 40-årsfesten de hade varit på. Hade egentligen tänkt ta mig till kyrkan nu på förmiddagen, men jag gick upp lite för sent för att hinna det. Hade till och med tänkt gå ner, men det hade jag verkligen inte hunnit ;P Så det får bli ikväll istället, då det är konsert / möte med bröderna Ådahl, det brukar bli riktigt bra!


Jag behöver nog plugga idag; dels inför proven jag har i veckan och dels öva på pianoläxan. Har ingen lust alls ... But I have to!


Går omkring i en vit, mysig morgonrock, det känns väldigt skönt :) Men jag ska nog ändå klä på mig kläder strax, borsta tänderna och ta itu med det jag måste få gjort.
Hoppas att ni får en härlig dag! :.


2 kommentarer:

Anonym sa...

välkomna att kommentera!

Anonym sa...

välkomna att kommentera!