söndag 16 september 2007

.: Träningsryckpass framför tv:n,
det är något jag drabbas av ibland, haha. Men det är kul (: Bra när man inte har kunnat gå ut och gå sin kära promenad p g a vädret.
Mamma, pappa & bror har åkt på konsert / möte i kyrkan, jag stannade hemma med lillasystser. Hon kollar på barnprogram nu, tror jag ska göra pannkakor eller något annat mysigt till oss två :) Brukar bli pannkakor när vi två är igång och ska äta tillsammans.
Snart skola igen då, att helgen ska gå så fort. Tycker att den gjort det trots att jag inte hittat på något speciellt alls; då brukar den ju gå långsamt. Men men; man uthärdar en vecka, sen får man två dagar ledigt, that's it :) Nu är det dessutom bara två veckor i skolan, sen går jag på prao i två veckor, sen är det bara två veckor kvar till höstlovet, i en av de veckorna är det dessutom en studiedag. Så det är kalas! :) Fy vad härligt med en hel vecka att göra vad man vill på ... Synd att Mandan åker till London, eller kul för henne så, haha, men vi brukar kunna hitta på roliga saker på lov. Jag får ta och införa roliga saker med andra helt enkelt, mitt älskade tjejgäng! Okej, mys på höstlovet, taget? :) Haha, "bara" sex veckor kvar då ...
Nae, nu börjar jag bli hungrig! Later! :.

Inga kommentarer: