onsdag 19 september 2007

.: Uttröttande dag!
Dagen började med att vi skulle gyma på friskis. Vi hade en instruktör som visade hur de olika maskinerna funkade. Vi värmde upp på roddmaskin, sen fick man gå runt i gymet och göra lite vad man ville. Jag körde mest på kondition; löparbandet, roddmaskin, någon annan sak som jag inte vet vad den heter ;P Det var faktiskt roligt! Sen hade vi nästan 2 timmars hål, jag och Lydd hade tänkt åka upp med min moppe till verkstan och sen gå ner till skolan och äta vår medhavda mat, men då kunde jag tydligen inte komma med moppen då och blabla. Vi gick i alla fall ner till våra vänner som dansade inför Lucia. Satte oss och kollade på dem medan vi åt våra pastasallader. Jag gjorde min i all hast igårkväll, den innehöll fullkornspasta, köttbullar, morötter och ananas - hm, lite udda. Men det var gott ;)

Sen var det dags för ett friskispass, det hette "medelgympa". Det var väl ok, men Kungsporten, där jag tränar, tycker jag faktiskt är mycket bättre. Man tänker ju att friskis ska vara bättre än allt annat, men jag tyckte bara det var rörigt, man uppfattade inte riktigt hur man skulle göra rörelserna. Men träning fick vi i alla fall, det var ju det som var meningen ;) Trött! Har inte ätit något efter passet heller, sitter vid en dator i biblioteket och ska snart på pianolektion, ska äta när jag kommer hem, så det är klart man är lite hungrig. Kanske var dumt av mig att inte ta med mig något att äta ... Men nu är det som det är.

Vet inte om jag ska träna ikväll eller om jag ska hoppa över det; jag har ju tränat mycket idag ändå. Får se om jag orkar. Lydd ska göra förarbevisprovet, så hon kanske inte hinner.

Nu ska jag kolla runt lite på internet, sen ska jag ta moppen till Smedbyn och spela piano!
Hoppas ni haft en bra dag!
Later! :.

1 kommentar:

Anonym sa...

VARNING!
NU SKA EMME SKRIVA EN TILL KOMENTAR!

Hallå , Bea! vad har du för profil i skolan?? De är veldigt viktigt för mi att veta xD