torsdag 20 september 2007


.: Hemskt höstväder!

Nu har det blivit såntdärnt hemskt höstväder igen. När vi såg ut genom fönstret under vår sista lektion såg det inte ut att vara regnigt, och precis när vi kommer ut så börjar det såklart spöregna! Jag och Lydd, som cyklade, trampade i full fart hem för att slippa bli jätteblöta, men när det väl regnar så blir man blöt, hur man än bär sig åt. Avskyr att bli blöt i ansiktet, usch! Och håret, det får nån konstig lukt av att det blir blött utan att duscha det. Men men, nu har det hänt i alla fall ;)

Matteprovet gick inte så bra som jag hade velat. Första delen av provet var lätt, den kände jag mig säker på, men andra delen var verkligen svår! Vissa uppgifter visste jag hur man skulle räkna ut, men andra var så hemskt konstiga att jag kände att jag bara vimsade när jag försökte med lite uträkningar. Usch. Vi får väl se hur det gick; förmodligen åt skogen.

I kväll ska jag på kör, det är positivt :) Gospel är något så galet kul att sjunga! Efter kören har jag en timma innan jag ska på step & styrka, får se vad jag hittar på. Kanske tar en snabb sväng upp till a6, jag har fått pengar idag om allt funkar som det ska med den nya överförningen. Wehey, över tusen kronor sitter inte fel! Shoppingsugen ;)

Ska läsa lite nu, som avkoppling - tycker jag är värd det efter att ha pluggat till prov och grejer ;) Plugget kan få vänta en liten stund, ellerhur?

Hoppas ni haft en bra dag! :.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bea! har du lust att fota det du tänkt sälja till mig , idag? så jag vet vad jag ska handla på stan imorgon! vore jättesnällt, du kan maila över bilderna till nathalie-edstrom@hotmail.com, min andra mail är helt spamad av mail... TACK puss