lördag 15 september 2007

.: Tänkte att jag kan berätta lite om vad som händer i veckan för min del.

Måndag: - Vi har skolfoto. Har inte ett endaste hum om vad jag ska ha på mig. Om jag får tid kanske jag lägger in lite förslag här, så får ni gärna skriva en kommentar på de kläder ni tycker jag ska ha på mig :) Efter skolan blir det ny generation-samling, då ska förhoppningsvis de som varit på konferensen nordic berätta om hur de hade det där; och vi ska planera en gemenskapskväll som vi ska ha om ettpar veckor. På kvällen ska jag träna aerobics, vilket jag tycker är väldigt roligt!

Tisdag: - På tisdag har jag faktiskt inget speciellt plenerat, men jag funderar på om jag ska testa ett step-pass, för imorgon ...

Onsdag: - ... har vi idrottsdag, då jag ska gå på ett friskispass och träna på gymet på friskis. Tänkte att jag skippar att träna på kvällen, då jag egentligen skulle tränat medelgympa, och provar på stepen på tisdag istället :) På eftermiddagen har jag pianolektion.

Torsdag: - Vi har två prov inplanerade denna dag; som dessutom är ganska viktiga för mig. Är inte säker på att det ena blir denna dag, men som det ser ut nu blir det det. Så jag måste förbereda mig ordentligt! (Toppen, då har jag något att göra imorgon :S). På kvällen hade jag tänkt träna step & styrka.

Fredag: - Inget speciellt inplanerat denna dag, ska nog träna dans-aerobics och åka ner till kyrkan en sväng på kvällen.

Sen kommer resten av helgen, pappa ska firas på söndag då han fyller år. Det är toppen med helg! Tycker om :)

Nej, om man skulle ta och borsta tänderna och lägga sig och läsa en stund :) Ska nog ner till kyrkan imorgon på förmiddagen. Nice, nice!

Sköt om er! :.

Inga kommentarer: