onsdag 19 september 2007

.: God morgon!

Idag är det alltså idrottsdag som gäller. Det ska bli roligt! :) Träna något pass och träna i gymet. I gymet vill jag göra nån såndär sak då man trmpar med fötterna samtidigt som man drar två saker fram och tillbaka med armarna, vet inte om ni fattar, men x) Det ser kul ut i alla fall! Sen kan man ju gå lite på bandet med, konditiooooon.
Smakar gammal vindruva i hela munnen; hittade en hel ask i kylskåpet och tog några till frukosten. Läge att borsta tänderna, helt enkelt.
Innan jag ska till friskis ska jag lämna moppen på din scooter, det är en grej som har spruckit, som de ska kika på. De öppnar inte förrän kl 14 egentligen, men när jag var där sist sa de att jag kunde komma på onsdag morgon för någon skulle vara där från kl 8. Hoppas innerligt att jag kommer in då ... Annars blir det surt! ;P
Någon outfit var nog inget nödvändigt heller idag; ska ha på mig ettpar svarta mjukisbyxor och en stor, vit t-shirt ;) Räcker kanske att säga så.
Ha en bra dag! :.

Inga kommentarer: