lördag 22 september 2007

.: God morgon!

Fattar inte varför jag är uppe såhär tidigt idag; somnade ju ganska sent igår. Klockan är inte ens halv nio. Hurtbulle? Haha.

Kom på att jag måste plugga på NO-provet som är på måndag. Usch alltså! Jag gillar inte prov. Hoppas det går bra i alla fall; jag vill inte gärna sänka mitt betyg i något NO-ämne.



Idag vill jag till stan eller a6, handla lite kläder. Får väl se hur det blir med den saken! Jag behöver verkligen en svart kofta så det skulle va bra om jag kunde ordna ... Vi får se!

Vad händer i helgen?

Sköt om er! :.

1 kommentar:

Anonym sa...

Okej då...jag är ärlig att säga att klart jag njuter att äntligen få vara tretton :D ....ååh jag vill nog inte bli mycket större igentligen...de är bara de att jag är "för liten" att få vara med er i olika sammanhang....ååh de gör mir sur! :P