söndag 23 september 2007

.: Sleeptime!
Yes, ska nu gå och lägga mig, läsa lite, somna ... Pappa förhörde mig på frågor inför provet, tack :) Han konstaterade att jag förmodligen inte kommer ha nytta av speciellt mycket av det jag lär mig till det provet ;P Förmodligen inte av det jag lär mig till en hel del andra prov heller ... När jag frågade mamma vad roten ur något tal var förra veckan, så suckade hon bara, "det var jättelängesen jag gjorde sånthär, jag kommer inte ihåg!". Tror ni nån annan kommer komma ihåg det när de är 40? x)

Hoppas ni haft en skön helg! Nu är det tillbaka till skola och jobb som gäller!

Förresten; tror inte jag har skrivit det. Jag blev framröstad till luciakandidat i min klass! Det blir en framröstad från varje nia, sen sätts kort upp på alla, så får alla på hela skolan rösta. Får väl se hur det går ;P När man väl är kandidat är det ju kul om man blir; annars känns det inte som någon superstor grej direkt, haha.

Sov sött! :.

Inga kommentarer: