tisdag 25 september 2007

.: När man är ute på annat på lördagar missar man ju tyvärr de nya avsnitten av Svensson, Svensson, vilket jag tycker är väldigt synd, då jag såg första programet och tyckte det verkade kul, och jag har sett de gamla avsnitten. Men; ikväll går repris på andra avsnittet! Det är ju kanon! Då kan jag njuta. Kanal 24 kl 21.00. Missa inte det ;)
Imorgon har jag sovmorgon. Det är skönt! Men jag brukar ändå gå upp ganska hyfsat, så att jag har lååång tid på mig att göra mig iordning. Det känns mer som sovmorgon då :) När man är själv hemma, kan ta det lugnt när man ska äta frukost, äta något man tycker om att äta till frukost ... Får väl se om jag orkar mig på en äggfrukost; den klassiska onsdagsfrukosten. Vi har annorlunda onsdag på min skola, alla "softa" lektioner samlas på en och samma dag mitt i veckan! Jag gillar det, det är skönt. Imorgon blir det:
- luciaövning
- lunch
- profillektion
(- elevstödjarträff)
- EPA (Eget Planerat Arbete)
Bra dag, säger jag om den! Då orkar man resten av veckan också ;) Vi har en kort dag på torsdag och en lång dag på fredag. Det ska vi väl kunna uthärda :)
Ha det fint! :.

Inga kommentarer: