torsdag 20 september 2007


.: God morgon!

Denna outfit la jag ju ut inför skolfotot, men jag hade inte på mig den då. Så idag blev det så :) De svarta jeansen är från bik bok, det svarta linnet från jc och jackan från jc. Like it! :)
Idag blir det matteprov, andra lektionen. Först har vi NO ... Alltså, jag känner mig inte alls sådär jättesäker inför matteproven längre som jag gjorde i sjuan och första terminen i åttan; allt blir svårare och svårare. Jag hade mvg i matte till julen i åttan, sen sänkte min lärare mig terminen efter. Skulle ju inte vara fel att klättra upp till mvg igen, alltså ... Men, som alla säger; betygen på högstadiet betyder ingenting när du väl kommit in på gymnasiet. Man kanske borde lyssna på dem. Men man ska ju inte sluta anstränga sig för det, verkligen inte! Kämpa, alla nior! Haha.
Idag funderar jag på att cykla till skolan. Det är lite sluttande neråt, så det brukar va skönt :) Ser att det duggar lite, får väl trycka ner min vita basker över öronen.
Och så säger vi grattis till Maria & Lydd som klarat förarbeviset för eu-moped! :) Vearsta moppegänget är vi snart ;) Stackars Manda, som fyller i december ... Vi får skjutsa runt på henne ;)
Nej, nu vill jag plugga lite mer matte, vill klara provet!
Ha en bra dag! :.

Inga kommentarer: