söndag 16 september 2007


.: Krångliga skrivare

s0m inte riktigt vill fungera; det är inte jätteroligt. Men nu har i alla fall min bror fått ut lite papper, dock är de lite skrynkliga och det är dubbelt tryck på vissa ställen, men man ser vad det står. Jag har en teknik när jag ska plugga;
  • Jag läser igenom det jag ska kunna

  • Jag skriver in det jag ska kunna i datorn i frågeform; t ex: Vad heter muslimernas heliga skrift? - Koranen.

  • Jag skriver ut papprena och läser på :)

  • Ibland skriver jag frågor i ett kollegieblock som jag skriver svar på när jag har pluggat på de datorskrivna papprena.

Detta funkar jättebra för mig; jag lär mig och kommer ihåg! Kanske ett tips för dig som har lite svårt för att plugga - testa detta! :)

Jag vill ut och gå! Ska jag våga? ;) Vi får väl se! :.

Inga kommentarer: