torsdag 20 september 2007


.: Step & Styrka,

Man blir trött av det! Var hungrig när passet var slut och åkte hem för att duscha och äta. Nyhandlat, det gillar jag :) Hade ingen frukt kvar hemma innan, jag äter frukt som bara den, och de andra är inte så dåligt heller, men nu stod en fylld fruktskål på skänken. Vad gott det är att äta när man tränat, alltså! ;P Grova mackor med inlaggd makrill, me like!

Imorgon vill jag åka till stan efter skolan, behöver köpa lite saker. Eller till EKO:-, såg att de sålde billiga strumpbyxor där x) Slutar 15.20, ska på dans-aerobics kl 17, så en kortis hinner jag ju om jag tar moppen. Så får det kanske ta och bli, då! :) Tralala, intressant va?

Jag har ingen koll på vilka som läser, det är ganska tråkigt, men samtidigt spännande. Who are you, people?
Nae, nu ska jag borsta tänderna och mysa ner mig i sängen med en bok, sen ska jag "nostalgia" mig lite och lyssna på skivor som jag lyssnade på när jag var liten, somnar så bra då ;)

Sov gott! :.

Inga kommentarer: