måndag 17 september 2007

.: Jag vet inte hur ni har det,
men jag har lätt för mig i skolan. Har alltid varit ganska snabb på att bli färdig och har lätt för att förstå. Nu har jag svenska, och om en vecka skulle vi ha varit färdiga med en krönika, som vi skulle skriva. Jag blev klar med den fort, och har redan hunnit skriva en novell på drygt 3 a4, så nu hade min lärare lite svårigheter om vad hon skulle ge mig för uppgift; då den första uppgiften inte skulle ha varit inlämnad förrän om en vecka egentligen. Då kom jag med förslaget att jag kunde blogga, berättade att jag har en blogg som jag kunde skriva lite på. Javisst, det tyckte hon var en bra idé. Frågade om jag skulle skriva om något speciellt eller bara skriva som en vanlig dagbok, och hon sa att jag får välja själv. Helkul ju! :) Nu har jag en liten stund på mig att blogga, så vi får se vad jag hinner knepa ihop ... Det märker ni! :.

Inga kommentarer: