lördag 15 september 2007

.: Hm ...

Lägga mig och läsa, det var vad jag skrev att jag skulle göra, ja. Men icke, det var roligare att sätta sig vid pianot och spela och sjunga, sjunga ut! Det är lite sådär magiskt liksom, man glömmer allt annat, man bara sjunger, sjunger ut ... Det är härligt :) Och när man är inne i pianospelandet, man bara låter fingrarna glida över tangenterna, ta alla ackord, det klingar, det är lycka! Oh, vilken passionerad text jag fick fram, "såntdär som står i böckerna" x)

Bortstat tänderna har jag i vilket fall gjort, så nu ska jag byta om till pyjamas och lägga mig i sängen och läsa, läser nu en bok som heter över ytan. Den är ... bra, tror jag. Har läst nästan halva, så jag borde ju veta ;P Men jo, för det mesta tycker jag nog att den är bra! :)
Godnatt! :.






1 kommentar:

ängla sa...

Åh, så roligt att du får så mycket kommentarer, du! (;