söndag 16 september 2007

.: Kladdig fläskfilé ...

Har nu skurit kött, satt på ugnen, lagt fram allt jag behöver för att laga maten. Problemet är ju att jag inte vet när mamma och pappa kommer hem, så jag vet inte när jag ska ha maten klar ;P Fast, de borde väl vara hemma till halv ett- ett tiden, så jag kan nog börja så smått. Det går ju alltid att hålla maten varm.
Är sugen nu faktiskt! (;

Förstår om det är problem med kommentarer (har inte mycket bloggläsare så jag kanske ändå inte lär få så mycket kommentarer ;)), men man ska byta identitet när man ska skriva kommentaren, från google/blogger till övrigt eller anonym (om du inte har ett google/blogger-konto). Då går det att skriva utan att knappa in lösenord och så :)

Nej, nu ska jag nog sätta in potatis i ugnen och börja steka fläskfilé! Ha en go dag! :.

3 kommentarer:

Anonym sa...

gott med fläskfile! :D

Anonym sa...

Det låter jättegott. Tror jag skall göra en potisgratäng till kvällen! Ha en bra söndag!

Anonym sa...

helena;
potatisgratäng låter jättegott! :)